Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата послуг Довідка Прес-центр Ресурси
Новини поштою

Інформація № 11/П-436.17/17 про проведення Запиту інформації щодо закупівлі послуг з ремонту обладнання синхронізації 

1. Замовник: 
1.1. Найменування: Публічне акціонерне товариство «Укртелеком»
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 21560766 
1.3. Місцезнаходження: бульвар Т.Шевченка, 18, м.Київ, 01601
1.4. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: 
Лойчук Анастасія Миколаївна, категорійний менеджер відділу технологічних закупівель департаменту закупки та логістики тел. 044-246-43-76 (раб.), 091-114-07-75 (моб.), aloichuk@ukrtelecom.ua. 
2. Інформація про предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: послуги з ремонту обладнання синхронізації типу «TimeSourse 3100», «GPSLC DATUM», «SyncServer S250», «PRS», «SSU», «SSU з GPS».
2.2. Період надання послуг з ремонту: 2018 рік (один календарний рік з дати укладання правочину).
3. Місце, спосіб та строк подання пропозицій:
3.1. Місце: електронний торговий майданчик (ЕТМ) SmartTender.biz.
3.2. Спосіб: скани документів через ЕТМ.
3.3. Кінцевий термін подання пропозицій: 12.12.2017.
4. Додаткова інформація.
У разі наявності намірів взяти участь у тендері, необхідно надіслати запит у довільній формі на електронну адресу: aloichuk@ukrtelecom.ua.


ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок

Карта сайту