Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата послуг Довідка Прес-центр Ресурси
Новини поштою

Укртелеком оновив систему включення після сплати боргу


04.04.2019
 

Укртелеком оновив систему обміну інформацією з фінансовими установами щодо здійснення платежів за користування послугами 

Це дозволяє оператору відновлювати абонентам надання інтернет-послуг після оплати ними боргу протягом години-двох. Якщо користувач інтернету сплатив борг за його використання за допомогою інтернет-систем або через фінансові установи чи термінали, то у такому випадку оператор практично одразу отримує цю інформацію і відновлює надання послуг у найближчий час. 

Водночас звертаємо вашу увагу, що у разі сплати заборгованості через відділення «Укрпошти», відновлення абонентам надання послуг може відбуватися із затримкою, оскільки у такому випадку передача фінансової інформації займає більше часу.

Укртелеком радить своїм абонентам вчасно сплачувати рахунки за телекомунікаційні послуги, щоб уникнути обмежень у користуванні ними. 

Також, зайшовши з домашньої лінії на ресурс http://cc.ukrtele.com можна замовити сервіс «кредитний період», тобто включити інтернет на термін до 7 днів, поки сплачені кошти не надійшли на рахунок.

Нагадуємо, що Укртелеком надає доступ до всесвітньої мережі у 2260 містах і селах України. Постійно зростає кількість підключених населених пунктів до оптичного інтернету, так тільки минулого року оптичний інтернет з’явився у майже 200 населених пунктах (у 44 н. п. – нові підключення, ще абонентам понад 150 містах і смт, які користувалися технологією ADSL, запропоновано можливість підключення до оптики (технологія FTTB).








 









 





ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок

Карта сайту