Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата Довідка Прес-центр Ресурси
Новини поштою

Блокування номеру

Усі абоненти мобільної мережі Укртелекому можуть скористатися послугою «Блокування номера» у випадку втрати або крадіжки номера.

Абонентам неконтрактної форми обслуговування (які обслуговуються без договору) необхідно добровільно зареєструватися, щоб скористатися послугою «Блокування номера».

Для реєстрації абоненту необхідно особисто звернутися до Центрів або Пунктів обслуговування абонентів мобільного зв’язку Укртелекому.

1.       Подати письмову заяву про реєстрацію відповідно до зразкової форми. Заява повинна містити наступні персональні дані:

·         для фізичних осіб – прізвище, ім’я, по батькові, адресу реєстрації, серію та номер паспорта, а також абонентський номер, за яким отримуються послуги;

·         для юридичних осіб – назву юридичної особи, юридичну адресу, код ЄДРПОУ, абонентський номер, за яким отримуються послуги.

2.       Пред’явити USIM-карту, за якою абонент отримує відповідні послуги.

3.       Пред’явити:

·         для фізичних осіб – паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;

·         для юридичних осіб – копію довідки з ЄДРПОУ та оригінал документу, що підтверджує право представляти інтереси відповідної юридичної особи.

Для отримання додаткової iнформацiї, будь-ласка, телефонуйте до Контакт-Центру за номером 0 800 50 11 88 (з фіксованого телефону) чи 1188 ( з мобільного телефону Укртелекому).


ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок