Для приватних осіб Для бізнесу Для партнерів Про компанію Оплата Довідка Прес-центр Ресурси
Новини поштою

Вхідний зв'язок

З 1 березня 2005 року в Укртелекомі розпочалось надання послуг вхідного телефонного зв’язку на таксофони. Головна мета впровадження цієї послуги – забезпечення додаткових зручностей користувачам таксофонних послуг. Зателефонувати на таксофон можна з будь-якого міста, країни.

Вхідний зв’язок забезпечується тільки з таксофонів, на яких (або біля яких) розміщено відповідну інформацію з номером таксофона.

В якому випадку послуга вхідного зв’язку може бути корисною для користувачів? Ось кілька прикладів:

  • Під час розмови ви бачите на дисплеї таксофона, що кредит Вашої картки закінчується (до речі, за 10 секунд до закінчення кредиту таксофон видає тональний сигнал), а Вам вкрай потрібно продовжити розмову! Продиктуйте співрозмовнику номер таксофона і почекайте його дзвінка.
  • Ваша «мобілка» показує, що заряду батареї лишилося на кілька секунд розмови, а Вам терміново потрібно зателефонувати. Знайдіть таксофон з такою наклейкою та скористайтесь цими останніми секундами для того, щоб передати Вашому абонентові номер таксофона або відправте SМS і чекайте на дзвінок.

Досить високий попит на дану послугу виявився у лікувальних та навчальних закладах, базах відпочинку, дитячих таборах, військових частинах, гуртожитках, кафе, барах тощо.

Вхідні дзвінки на таксофон для тих хто їх отримує – безкоштовні. Оплачує послугу той, хто телефонує.

При дзвінках на таксофон з будь-якого місця (іншого таксофона, квартирного або мобільного телефону, будь-якого міста, будь-якої країни) тарифікація здійснюється як на звичайного абонента фіксованого зв’язку. Тариф залежить від оператора, послугами якого користується той, хто телефонує на таксофон.

Тарифікація починається негайно після встановлення з’єднання, незалежно від того, коли буде знята слухавка таксофона. Підставою для такого режиму тарифікації є Постанова КМУ від 11.04.2012 № 295 «Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг». Згідно з цією Постановою тривалість послуг телефонного зв’язку обчислюється з моменту реєстрації сигналу відповіді абонента, якого викликають, або з’єднання з будь-яким технічним пристроєм, підключеним до абонентської лінії, який заміняє відсутнього абонента (факсимільним апаратом, автовідповідачем, телефонним апаратом з автоматичним визначником номера, офісною АТС, модемом тощо).

Формат номера, що набирається для з’єднання з таксофоном, залежить від місця, з якого він набирається. Якщо телефонувати на таксофон зі стаціонарного телефону або таксофона в межах одного населеного пункту набирається лише місцевий номер. У разі, якщо на таксофон телефонують з іншого міста, в межах України, або з мобільного телефону, набирається: «0 – код міста – номер таксофона». При міжнародних дзвінках набирається: «+ (або 00) – код України (380) – код міста – номер таксофона».


ПАТ «Укртелеком»
Довідка для фізичних осіб за телефоном: 0-800-506-800, 044-246-68-00
Довідка для юридичних осіб за телефоном: 0-800-506-801
Поштова адреса: Україна, Київ-601, 01601, бульвар Т.Шевченка, 18

Зворотний зв'язок